częste pytania
Częste pytania - zdjęcia online
1. Jak zamówić wywołanie zdjęć online?
Nasz system do zamawiania zdjęć działa online. Nie wymaga instalacji żadnego oprogramowania. Wystarczy rejestracja i założenie indywidualnego konta. System obsługuje wszystkie przeglądarki internetowe: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari, Internet Explorer itd.
2. Z jakich plików można wywołać zdjęcia i jaki jest dopuszczalny rozmiar pliku?
Aplikacja obsługuje pliki JPG. Generalnie nie ma ograniczeń co do wielkości pliku, sugerujemy jednak, aby był nie większy niż 5 Mg - szybszy transfer.
3. Ile plików można przesłać jednorazowo?
Nie ma ograniczeń co do ilości zdjęć w zleceniu. Nasz system jest tak skonstruowany, że nawet w przypadku "zerwania" łącza internetowego, przesłane pliki są już zapisane i w każdym momencie można kontynuować zamówienie.
4. Jak długo pliki przechowywane są na serwerze?
Pliki zapisane na naszym serwerze przechowujemy przez 2 miesiące, po tym czasie są automatycznie usuwane.
5. Jaki jest czas wywołania i realizacji zamówienia?
Kurier „Pocztex” – jeden dzień roboczy
Przesyłka polecona za pośrednictwem Poczty Polskiej – ok. 2-3 dni robocze (w/g zapewnień poczty)